Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Gruodis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

SVETINGUMO ĮMONĖS DARBUOTOJŲ ETIKETAS; NEĮGALIŲJŲ APTARNAVIMAS; KULTŪRINIŲ SKIRTUMŲ SUVOKIMAS

 

Lektorė Monika Pocienė

 

Dalykas skirtas išmokti aptarnauti skirtingų negalių klientus bei sužinoti bendravimo su neįgaliais ypatumus. Mokymų metu bus analizuojami kultūrinių vertybių skirtumai, galimi tarpkultūriniai konfliktai bei jų sprendimo būdai. Aptariamas darbuotojų įvaizdis ir etiketas aptarnaujant klientus.

Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

2.3. Žinoti pagrindinius kultūrinius skirtumus bei užtikrinti tinkamą neįgaliųjų aptarnavimą.

Žinių ir supratimo įgijimas:

2.3.1. Susipažins su skirtingų kultūrų orientacijos modeliais ir ypatumais bendraujant su neįgaliaisiais klientais.

Gebėjimų įgijimas:

2.3.2. Išmoks spręsti konfliktus.

 

Dalyko temų pavadinimai

1. Svetingumo ir etiketo samprata.

2. Svetingumo įmonės darbuotojų įvaizdis.

3. Bendravimo psichologija ir konfliktinių situacijų valdymas.

4. Neįgaliųjų aptarnavimas.

5. Tarpkultūrinių skirtumų samprata.

6. Neverbalinis elgesys tarpkultūrinėje aplinkoje.