Mokymų kalendorius
SEKITE NAUJIENAS
SVETINGUMO ĮMONĖS DARBUOTOJŲ ETIKETAS; NEĮGALIŲJŲ APTARNAVIMAS; KULTŪRINIŲ SKIRTUMŲ SUVOKIMAS
Lektorė Monika Pocienė
Dalykas skirtas išmokti aptarnauti skirtingų negalių klientus bei sužinoti bendravimo su neįgaliais ypatumus. Mokymų metu bus analizuojami kultūrinių vertybių skirtumai, galimi tarpkultūriniai konfliktai bei jų sprendimo būdai. Aptariamas darbuotojų įvaizdis ir etiketas aptarnaujant klientus.
Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito
Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas
Kompetencija |
Mokymo(si) pasiekimai |
2.3. Žinoti pagrindinius kultūrinius skirtumus bei užtikrinti tinkamą neįgaliųjų aptarnavimą. |
Žinių ir supratimo įgijimas: 2.3.1. Susipažins su skirtingų kultūrų orientacijos modeliais ir ypatumais bendraujant su neįgaliaisiais klientais. |
Gebėjimų įgijimas: 2.3.2. Išmoks spręsti konfliktus. |
Dalyko temų pavadinimai |
1. Svetingumo ir etiketo samprata. |
2. Svetingumo įmonės darbuotojų įvaizdis. |
3. Bendravimo psichologija ir konfliktinių situacijų valdymas. |
4. Neįgaliųjų aptarnavimas. |
5. Tarpkultūrinių skirtumų samprata. |
6. Neverbalinis elgesys tarpkultūrinėje aplinkoje. |