Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Gruodis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

Klientų aptarnavimas (ir pardavimai nepardavinėjant)

 

Asistentas Mindaugas Gudelis

 

Dalyko paskirtis - suteikti dalyviams žinių ir klientų aptarnavimo praktinių įgūdžių, ypatingą dėmesį kreipiant į pardavimo didinimą aptarnavimo metu. Mokymo dalyviai bus supažindinti su technikomis, kurių pagalba galima didinti pardavimus ir tuo pačiu metu gerinti klientų pasitenkinimą. Mokymo metu bus aptariama, kas yra klientas ir kaip patenkinti jų lūkesčius, kokios yra pagrindinės gero bendravimo taisyklės. Daug dėmesio bus skiriama klientų tipams ir praktiniams įgūdžiams kaip juos atpažinti ugdymui. Dalyviai išmoks dirbti su piktais klientais, užmegzti santykius su klientais ir juos išlaikyti. Po mokymų dalyviai mokės taikyti konsultacinio pardavimo principą, nustatyti tikruosius pirkėjų motyvus, sėkmingai pradėti ir užbaigti pardavimą.

Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

2.1. Didinti pardavimus gerinant klientų aptarnavimą.

Žinių ir supratimo įgijimas:

2.1.1. Žinos pagrindines gero klientų aptarnavimo taisykles.

Gebėjimų įgijimas:

2.1.2. Gebės neįkyriai patraukti klientų dėmesį į įmonės siūlomas prekes ir paslaugas.

2.1.3. Taikys konsultacinio pardavimo principą.

 

Dalyko temų pavadinimai

1. Kas yra klientas ir ko jis nori.

2. Bendravimas ir klientų aptarnavimas.

3. Kūno kalba.

4. Santykių kūrimas ir vystymas.

5. Klientų tipai. Darba su piktais klientais.

6. Pardavėjas – profesionalas.

7. Praeities ir dabarties pardavimo modelis.

8. Pasiruošimas pardavimui.

9. Santykių kūrimas aptarnaujant.

10. Dėmesio pritraukimas ir poreikių analizavimas.

11. Pardavimas – komandinis darbas. Svarbiausi komandinio pardavimo principai.

12. Pasiūlymo analizės metodas.

13. Prieštaravimų įveikimas.