Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Gruodis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

RYŠIŲ SU KLIENTAIS VALDYMAS

 

KVK kokybės centro vadovė, lektorė Gitana Tauraitė Janušauskienė

 

Dalyko paskirtis - ugdyti gebėjimą metodiškai kurti, plėtoti ir išlaikyti santykius su klientais, orientuojantis į klientų poreikių ir lūkesčių identifikavimą bei patenkinimą. Įgalinti mokymų dalyvius nustatyti kriterijus, apibrėžiančius reikalavimus ryšių su klientais valdymo sistemai. Ažvelgti ryšių su klientais sistemos diegimo iššūkius. Supažindinti dalyvius su klientų aptarnavimo, pardavimų rėmimo, kainodaros sistemomis, etc bei jų integravimo į įmonės verslo procesus galimybėmis.

Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

1.17. Gebės planuoti ryšių su klientais (CRM) procesą

Žinių ir supratimo įgijimas:

1.17.1. Žinos CRM sąvoką bei paskirtį, sąlyčio su rinkodara taškus.

1.17.2. Žinos CRM pritaikymo galimybes pardavimų valdymo procese

Gebėjimų įgijimas:

1.17.3. Gebės formuluoti CRM tikslus bei uždavinius.

1.17.4. Gebės valdyti CRM diegimo projektą.

 

Dalyko temų pavadinimai

1. CRM filosofija ir kuriama vertė įmonei

2. Įmonės veiklos strategijos kūrimas ir CRM pritaikomumas šios strategijos įgyvendinimui

3. CRM funkcionalumas ir nauda

4. CRM operacinės sistemos

5. CRM analitikos panaudojimas pardavimų ir rinkodaros valdyme

6. CRM sistemos diegimo inicijavimas ir diegimo proceso valdymas

7. CRM programinės sistemos atsirinkimas