Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Spalis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

RINKODAROS VALDYMAS PASLAUGŲ ĮMONĖJE

 

Lektorius Remigijus Kinderis

 

Dalykas skirtas suteikti teorinių ir praktinių žinių apie paslaugų rinkodaros teorijas, procesus ir jų modeliavimą, atskleisti rinkodaros reikšmę, ugdyti kritinį mąstymą, gebėjimą skirti ir spręsti rinkodaros problemas svetingumo paslaugų įmonėje. Programoje pateikiamos sėkmingai svetingumo paslaugų verslo veiklai organizuoti būtinos žinios apie paslaugų specifiškumą, kurios atsispindi per paslaugų kūrimo, pateikimo, rėmimo ir kitų dedamųjų elementų sistemas. Klausytojai gebės vertinti turizmo rinkodaros aplinką, analizuoti turizmo rinkodaros kompleksą, atlikti rinkos tyrimus, parengti rinkodaros planą.

Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas, minimali darbo patirtis paslaugų sektoriuje

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

1.5. Pažinti paslaugų įmonės rinkodaros principus ir užtikrinti sėkmingą rinkodaros valdymo procesą.

Žinių ir supratimo įgijimas:

1.5.1. Suvoks paslaugų rinkodaros esmę ir naudą įmonės veiklai.

Gebėjimų įgijimas:

1.5.2. Parengs paslaugų rinkodaros plano projektą.

 

Dalyko temų pavadinimai

1. Paslaugų rinkodara. Rinkodaros plano rengimo nauda ir įgyvendinimo ypatumai. Esamos situacijos įmonėje vertinimas.

2. Įmonės rinkodaros kompleso analizė. Paslaugos analizavimas.

3. Paslaugų kainodaros analizė.

4. Paslaugų pardavimas ir jo ypatumai.

5. Fizinio akivaizdumo reikšmė paslaugų versle. Žmonės kaip rinkodaros elementas paslaugų versle.

6. Segmentavimas, tikslinės rinkos parinkimas. Pozicionavimas.

7. Rėmimo komplekso analizė.

8. Rinkodaros aplinkų analizė.