Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Spalis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

PAJAMŲ VALDYMAS

 

Lektorė Sigutė Ežerskienė

 

Dalyko paskirtis - supažindinti mokymų dalyvius su vienu iš pagrindinių įrankių (pajamų valdymu), padedančiu svetingumo įstaigoms optimizuoti pelną. Mokymų dalyviai analizuos, kaip numatyti vartotojų poreikius ir optimizuoti inventoriaus (kambarių, procedūrų, staliukų) kainas, kad būtų pasiektas didžiausias įmanomas pajamų augimas. Dalyviai supras, kodėl yra svarbu neparduoti kambario šiandien už mažesnę kainą, jei rytoj jį galima parduoti brangiau, iš kitos pusės suvoks, kad kambarį reikia parduoti pigiau ir šiandien, jei rytoj nesitikite didesnės paklausos.

Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

1.7. Optimizuoti paslaugų pardavimo pajamas konkurencinės rinkos sąlygomis.

Žinių ir supratimo įgijimas:

1.7.1. Suvoks, kaip esant dabartinėms rinkos sąlygoms maksimizuoti pajamų augimą.

Gebėjimų įgijimas:

1.7.2. Išanalizuos, kaip gauti daugiau pajamų iš egzistuojančios paklausos, reguliuojant kambarių kainas ir parduodamų kambarių kiekį.

 

Dalyko temų pavadinimai

1. Pajamų valdymo pagrindiniai principai.

2. Klientų segmentavimas.

3. Konkurentų analizė.

4. Vartotojų elgsena.

5. Pasiūlymas klientams. SSGG analizė.

6. Kaštų valdymas.

7. Kainodara ir pajamų valdymas.

8. Pajamų valdymo rodikliai ir prognozavimas.

9. Pajamų valdymo filosofijos pritaikymas SPA versle.

10. Pajamų valdymas įmonėje. Atsakomybė. Pagrindinės klaidos pasitaikančios pajamų valdyme.