Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Spalis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

Į klientą orientuotos aptarnavimo kultūros diegimo strategijos

 

Asistentas Mindaugas Gudelis

 

Dalyviai bus supažindinti su skirtingų padalinių komandos formavimo principais svetingumo sektoriuje. Jie suvoks išorinių ir vidinių klientų aptarnavimą svarbą bei asmeninio indėlio į klientų aptarnavimo grandinę vaidmenį.

Dalyviai susipažins su pasaulyje pripažinimo sulaukusia filosofija „skundas yra dovana“ bei jos taikymu praktikoje. Dalyviai bus mokomi, jog teisingas skundų tvarkymas yra būtina sąlyga, norint organizacijai neprarasti paslaugų kokybe nusivylusių klientų ir paversti juos lojaliais klientais. Mokymų metu bus pristatytas principas „svarbiausia – žmogus“.

Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

1.14. Taikyti į klientą orientuotą aptarnavimo kultūros strategiją

Žinių ir supratimo įgijimas:

1.14.1. Suvoks savo asmeninį indėlį klientų aptarnavime.

1.14.2. Vertins skundą kaip galimybę gerinti klientų aptarnavimą.

Gebėjimų įgijimas:

1.14.3. Gebės adekvačiai reaguoti į piktus klientus.

1.14.4. Gebės taikyti asmeninio tobulėjimo ir komandos formavimo bei tobulėjimo principus.

 

Dalyko temų pavadinimai

1. Principas „Svarbiausia – žmogus“

2. Kas yra paslauga Jūsų įmonėje?

3. Paslauga išorės klientams ir vidiniams klientams.

4. Mano, kaip sudėtinės paslaugų grandinės asmeninis augimas

5. Požiūris ir kūrybiškumas

6. Pagyrų sakymas

7. Kūno kalba klientų aptarnavime

8. Santykių kūrimas

9. Darbas komandose

10. Transakcinė santykių analizė

11. „Skundas – dovana“

12. Partnerystės su klientais kūrimas