Mokymų kalendorius
SEKITE NAUJIENAS
PARDAVIMAS TELEFONU
KVK kokybės centro vadovė, lektorė Gitana Tauraitė Janušauskienė
Dalyko paskirtis - suteikti klausytojams teorinių ir praktinių žinių apie pardavimo telefonu efektyvumo didinimą. Susipažinti su profesionaliomis, sprendimais pagrįstomis pardavimo telefonu technikomis ir jų taikymo būdais. Ugdyti gebėjimą parduoti paslaugas ar prekes telefonu.
Dalyko apimtis - 16 ak. val., 0,64 kredito
Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas
Kompetencija |
Mokymo(si) pasiekimai |
5.3. Gebėjimas parduoti prekes bei paslaugas telefonu. |
Žinių ir supratimo įgijimas: 5.3.1. Žinos pokalbio telefonu privalumus ir trūkumus. 5.3.2. Žinos priemones, kurios padeda pasiekti pardavimų ir klientų aptarnavimo telefonu tikslus. 5.3.3. Žinos sėkmingo pokalbio telefonu seką ir mokės ją pritaikyti |
Gebėjimų įgijimas: 5.3.4. Gebės išsikelti pardavimų ir klientų aptarnavimo telefonu tikslus. 5.3.5. Gebės užmegzti kontaktą su klientu telefonu ir jį išlaikyti |
Dalyko temų pavadinimai |
1. Pardavimo telefonu svarba ir ypatumai. |
2. Pardavėjas profesionalas. |
3. Pardavimo telefonu strategija. |
4. Įgūdžiai didinantis pardavimų telefonu efektyvumą. |
5. Klientų nusiskundimų sprendimas telefonu. |