Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Gruodis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

PARDAVIMAS TELEFONU

 

KVK kokybės centro vadovė, lektorė Gitana Tauraitė Janušauskienė

 

Dalyko paskirtis - suteikti klausytojams teorinių ir praktinių žinių apie pardavimo telefonu efektyvumo didinimą. Susipažinti su profesionaliomis, sprendimais pagrįstomis pardavimo telefonu technikomis ir jų taikymo būdais. Ugdyti gebėjimą parduoti paslaugas ar prekes telefonu.

Dalyko apimtis - 16 ak. val., 0,64 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

5.3. Gebėjimas parduoti prekes bei paslaugas telefonu.

Žinių ir supratimo įgijimas:

5.3.1. Žinos pokalbio telefonu privalumus ir trūkumus.

5.3.2. Žinos priemones, kurios padeda pasiekti pardavimų ir klientų aptarnavimo telefonu tikslus.

5.3.3. Žinos sėkmingo pokalbio telefonu seką ir mokės ją pritaikyti

Gebėjimų įgijimas:

5.3.4. Gebės išsikelti pardavimų ir klientų aptarnavimo telefonu tikslus.

5.3.5. Gebės užmegzti kontaktą su klientu telefonu ir jį išlaikyti

 

Dalyko temų pavadinimai

1. Pardavimo telefonu svarba ir ypatumai.

2. Pardavėjas profesionalas.

3. Pardavimo telefonu strategija.

4. Įgūdžiai didinantis pardavimų telefonu efektyvumą.

5. Klientų nusiskundimų sprendimas telefonu.