Svetingumo įmonės valdymas
Svetingumo paslaugų administravimas
Maistas ir gėrimai
Mokymai skirti svetingumo sektoriaus techninėms tarnyboms
Organizacinio ir asmeninio efektyvumo didinimo mokymai
Svetainės medis
Nuorodos

Mokymų kalendorius

Spalis 2017
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Mokymų kalendorius

SEKITE NAUJIENAS

KAMBARIŲ RUOŠA

 

Lektorius Remigijus Kinderis

 

Dalykas skirtas supažindinti su apgyvendinimo įmonėms keliamais patalpų priežiūros reikalavimais bei jų vykdymo standartais praktikoje bei klientų aptarnavimo taisyklėmis.

Dalyko apimtis - 24 ak. val., 0,9 kredito

Reikalavimai klausytojams: ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas, minimali darbo patirtis paslaugų sektoriuje

Kompetencija

Mokymo(si) pasiekimai

4.1. Organizuoti patalpų priežiūrą vadovaujantis standartais.

Žinių ir supratimo įgijimas:

4.1.1. Susipažins su patalpų tvarkymo organizavimo reikalavimais ir standartais.

Gebėjimų įgijimas:

4.1.2. Tvarkys patalpas pagal numatytus standartus.

 

Dalyko temų pavadinimai

1. Kas yra klientas? Komunikacijos su klientu ypatumai (verbalinis, neverbalinis bendravimas). Klientų tipai.

2. Svečio viešėjimo ciklas.

3. Esamos patalpų tvarkymo situacijos analizė.

4. Patalpų tvarkymo standartai ir jų taikymas. Esamos situacijos gerinimas.